torsdag 21 juni 2012

Danmark





Idag har jag o syrran vatt på äventyr i Danmark!! Det börja bra o sluta bra, där imellan va vi nog lite förvirrade haha!!

Skulle till vår favorit butik noa noa, visade sig vara mitt ute i ingenting. När vi kom dit kö 13, visade d sig att dem inte öppna förän 15.. Fick ge oss tillbaka till landsvägen!! Vänta in bussen för att ta oss tillbaka till nått ställe vi kunde få i oss lite mat!





Galet varmt fick vi vänta på den segebussen som till slut kom...

Kebab blev d på faten åt som två tossigar!!
Tillbaka o vänta på bussen igen!!
Köpte oss vars en glass!! Men Karolina borde nog inte äta glass med choklad, kladdade ner sig rätt rejält plus min kofta!!








Sådär snyggt kanske!!

Men nu va vi på shopping humör
O gu va massa fint vi hitta!!!

Efter 2 timmar i butiken fixade vi inte d längre sjukt törstiga o svettiga.. Tog oss på landsvägen , såg bussen komma!! Börja kuta!!! O ja busschaffisarna i dk är betydligt mkt snällare stog o vänta på oss så snällt!!!

2 sjukt trötta töser satte sig på båten tillbaka Sverige sjukt nöjda över sina köp ..

Vidare direkt till maxi för att köpa ingredienser till tårt bakning o vidare hem till stora syster!

Mat o chill i soffan!!

O nu är jag snart äntligen klar med tårtorna med :)
Lagom i säng till kl slår 2 tror jag!!


DussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar