måndag 9 juli 2012

Äntligen!

Ääääntligen säger jag bara, är den förbaskade rullgardinen uppe!! Som jag har kämpat!! Men nu sitter den på plats iaf!!




Idag fyller eller fyllde käraste Ella 2 år!! Fick en massa fina grejjor!
Men Pippi är ett stort intresse nu, tur hon fick hela boxen av mig o syrran :)


Annars idag har jag vatt på golfbanan tränat lite! Tävling på torsda ju!
Köpte nya skor idag med behövdes om man säger som så.




Grymt sköna, nu kommer jag spela som en Gud! Ska tävla på lördag oxå med matte, ska bli himla skojj d med!!


Annars då, helgen va fantastisk!!
Lördes va jag hos Melinda drack lite vin, sen ner till hampan mötte upp johan o matte, sen vidare till ett svettigt cardan!
Sötaste va där, <3 underbar kille d där!
O sen va även min Cardan dansparter där, mega längesen vi träffade känns d som o ännu längre sen vi dansa o hade kul ihop! Betyder mkt!

Så d va en lyckad helg förutom att ja jobba i söndes/ igår till stängning, koffein tabletterna gick åt, men ändå lyckades ja va vaken till 11 på kvällen! Galet!

Men nu är d hög tid att sova för dagen!
Natti

DussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar