tisdag 17 juli 2012

En bra första dag!!

Igår va d riktiga första semester dagen!!

Började med jag o min kära familj gav oss ut i pålsjö skog för att springa lite, en underbar runda blev d för en gångs skull blev jag böjd över min presentation!! Händer inte ofta!

Efter det en runda till väla!!

Sen blev det en skön promenix med mina underbara bästis Sofie, vår resa börjar närma sig allt mer att bli bestämd vart vi ska åka i vinter, 3 veckor i vinter! O ja slipper fira min födelsedag här hemma vilket känns underbart , ska antagligen åka mitten av januari!
O resan ska bokas i aug är tanke ! O va jag längtar tills vi har bestämt o betalt!


På kvällen sen åkte jag hem till syrran! Asså våra spel kvällar går inte att förklara, så roligt e d!! Vi kan inte sluta spela o Fredde kan inte sluta dricka whisky haha!
Till slut säger Malin, nu får du allt sluta du blir så jävla dryg, o alltid freddes lag som förlorar hahaha!
Men underbara kvällar e vad detta är!!



DussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar