tisdag 31 juli 2012

Gårdagen!

Konstig dag!
Började med att vi skulle ut o springa, kommer på plats o d börjar regna, vi skiter i det tar på oss en extra tröjja!! Mitt i rundan kommer solen o steker!! As varmt o samtidigt springa o hoppa bland alla vattenpölar!!
Jobbigaste rundan på länge!!

Nät vi va färdig beslöt vi oss för att åka hem duscha o sticka till stranden!! In duschen ja o va hände med vädret, så väldigt mörkt ut!

Va skulle vi nu hitta på? Rastlösa som bara den, bestämde oss för att cykla en tur! När vi väl skulle klä på oss för det, kom det en hel orkan o börja åska!! Bara till att glömma den cykelturen!!

Tog bilen istället körde o kolla lite hus o sen vidare till högnäs, jag bestämmer mig för att lägga kortet i bilen det enda sättet för ja inte ska handla!

Körde hem, bestämde oss för att sticka ner till stan o käka!

Börja cykla ner o va händer då, det börjat ösregna!! In under sjukans tak.. Stog i vänta i evigheter kändes d som, sen va d dax igen skulle hoppa på cyklen ja då höll ja på att cykla över en hund som smet från sin matte o börja skälla på mig!! Herre Gud va rädd jag blev!

Ner till haket, käka vidare till hampan o kvällen sluta ändå fantastiskt bra :))





DussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar