fredag 14 september 2012

Dax att blogga igen

Jag är så ruggigt kass på detta, men jag gör ett nytt försök!

Jag har liksom ingen rödtråd i min blogg måste hitta det!! Kanske blir bättre sen med en ny telefon när jag kan fota lite mer!
Ska dessutom köpa en ny kamera snart med tror jag!! Ska försöka få pappa att lära mig fota, el så får ja önska mig en kurs när ja fyller år!!

Idag har vatt en bra dag!!
Slappat hela förmiddan, vatt med Ella på babysim, lagat underbar mat, o bakat bröd!

Snart dax o krympa ner i en go säng!
Jobbiga e att jag drömmer om att ja ska åka utomlands varje natt nu!
O sen du hörde av dig, varje gång du gör d saknar ja dig som fan, så roligt vi hade ihop!! O om du nu aldrig mer kommer till Sverige, nä fy d finns inte!! Ja åker till dig, måste få träffa dig iaf en gång till!
Tänker på dig o saknar dig ibland!

Annars har som vanligt inte så mkt hänt!!
Va i Stockholm förra helgen!! Alltid lika kul o trevligt! Massa underbara vänner där uppe nu! Jag hade gärna velat va en större del med er!

Näe dax att städa upp här lite!



DussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar